måndag 14 september 2009

Förfina rummet

Jag har under några veckor haft ett litet projekt med att göra det mysigare i mitt rum.
Jag har haft rummet sedan jag var 8 år och tapeterna är verkligen inte de finaste!
Men nu blir jag bara mer och mer nöjd med mitt rum för varje dag och det känns numera både vuxnare och mysigare vilket är en enorm fördel när man fortfarande bor hemma och ens rum är de enda stället man kan få vara riktigt ifred på.
Här kommer lite bilder på de förändringarna som skett det senaste.


Jag har skrivit ut några foton och köpt ramar på ÖoB för 10kr/st och limmat på några snäckor som jag själv har plockat för att göra det lite mer personligt.

De här färgglada kuddarna är också de köpta på ÖoB och de kostade 59kr/st


Den här hängaren som jag använder som smyckehängare är köpt på Indiska och kostade 29kr



Överkastet är också det köpt på Indiska för 695kr

Jag har också investerat i en ny blomma som är köpt på Ica för 39kr

Detta är en helhetsbild på rummet som det ser ut nu, och de som har varit där förut vet att det är stor skillnad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar