söndag 29 november 2009

Nya skosingar!

I lördags var jag, min mamma och lillasyster i Ullared!
Mycket skoj hade vi och jag hittade vad jag skulle ha, eller nästan allt i alla fall.
Det jag inte hittade var ett par varma vinterskor/stövlar.
Jag var inne i samtliga skoaffärer utanför Gekås men hittade inte några jag fastnade för.
Men som alltid när man går in i en skoaffär kan man ju inte låta bli att titta på andra skor, som man inte behöver!
Den här gången var det de här vinröda söta klackskorna som stod på reahyllan och såg så ledsna ut som fick följa med mig hem.
Röda klackskor är väl förresten perfekta nu till jul?! Och om man tänker så är det ju faktiskt så att jag behövde dem, eftersom jag inte har några röda skor innan! ^^

Skorna är köpte på Skoboo och reapriset var 99kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar