tisdag 10 mars 2009

Idag har jag fyndat!

Idag åkte jag och min lilla mamma in till Falköping för att gå på second hand.
Trots att jag är vuxen så tycker jag att det är jätekul att få en stund själv med mamma och bara umgås och ha det trevligt.
Dessutom är jag faktiskt riktigt nöjd med resultatet av vårt secondhand besök, i vanliga fall hittar jag inte så mycket, men idag hittade jag tre underbara föremål och mamma hittade lite saker hon också, så det blev en lyckad dag för oss båda.

Den här tycker jag är jättevacker och den kostade bara 20kr, ett riktigt bra fynd!


Jag som älskar plåtburkar kunde inte motstå den här söta burken med kinesiskt tryck. 10kr kostade den.


Det sista jag köpte var den här glasburken, även den kostade 10 kr. Perfekt att ha till exempel pasta i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar