onsdag 18 mars 2009

Sminkparty!

Ikväll har jag haft ett sminkparty.
En väninna till mig säljer smink och skönhetsprodukter för företaget Mary Kay, och ikväll var hon hos mig och hade ett så kallat sminkparty.
Det var jättetrevlig och väldigt roligt faktiskt.
Jag har inte direkt varit den som sminkat mig mycket eller tyckt att det har varit roligt, men på senare tid har jag faktiskt gjort det mer och nu ilväll när man fick en riktig genomgång av allt och känner sig mer säker så kan jag lova att jag kommer börja sminka mig mer, även till vardags. Jag tror i alla fall att om man har fått kläm på det och hittat den rätta tekninen så blir det mycket roligare.
Och visst känner man sig både fräschare och snyggare när man fått lite smink i ansiktet!?
Så nu ska jag bara spara ihop lite pengar, närmare bestämt 1450kr, så jag kan köpa de produkterna jag vill ha.
Nedan kan ni se resultatet av kvällens sminkning.




Resultat

1 kommentar: