torsdag 2 april 2009

Vårmarknad!

Idag var det vårmarknad så den var man självklart tvungen att gå på efter jobbet, speciellt när det var så underbart vårväder idag.
När man går på marknad finns det ju faktiskt vissa "måsten" som man ska ha med sig hem, sen blir det ju oftast lite annat också men det får man faktiskt unna sig tycker jag.


Man fick köpa 10 par strumpor för 100kr så jag och min mamma som jag gick tillsammans med på marknaden köpte 5 par strumpor var, smart!

Man fick också köpa tre par örhängen för 100kr så jag tog två par och mamma fick ett par. Jag valde de här pärlorna för de är väldigt anpassningsbara och går att ha både till vardag och fest.

Marknadsgodis är ett måste!
Jag köpte 5hg för 50 kr av nougat, vaniljfudge och chokladfudge, gott!

Innan vi åkte hem köpte jag mig en munk med choklad- och strösselöverdrag.

Chokladtoppar är faktiskt också ett måste när man är på marknad tycker jag. Tre kartonger med 25 st i varje för 100 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar