söndag 26 april 2009

Ja då var man 20 år idag då!

Idag fyller jag 20 år och igår hade jag kalas för släkten.
Här nedan kan ni se några av de sakerna jag fick i present, och utöver dessa fick jag även en symaskin och en dammsugare av min familj, choklad av min brors kompis, pengar av mormor, farmor och farfar, kastruller av min moster med familj, blommor av mina mostrar, mormor och farmor och presentkort på inspiration av min moster.
Jag blev mycket nöjd med alltihopa!

En foto på mig.

En stor salladsskål från Kosta Boda som är alldeles nyutgiven, fick jag av min faster med familj.

Salladsbestick fick jag av min andra faster och farbror med familjer.

Den här blomman fick jag av min moster med familj.

Salladsskålen från BodaNova fick jag också den av min faster och farbror med familjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar