måndag 6 april 2009

Vårfin!

Idag följde jag med min mamma till stan efter jobbet för att kylskåpet här hemma står tomt och skriker efter mat.
Vi gick in i flera affärer, däribland Ö&B (överskottsbolaget) och jag gick runt och kollade lite medan mamma stod och pratade med någon hon kände, då fick jag se den här ansiktsskrubben.
Den fanns i tre olika dofter och jag valde mango/papaya för den hade en mild och frisk doft som jag tycker passar nu till våren.
Sådana här produkter är ju oftast rätt så dyra tycker jag så jag har inte riktigt haft råd att köpa någon tidigare, och dessutom tycker jag inte att jag har så hemsk hy, men nu när jag fick se den här tänkte jag att det var värt att prova i alla fall, lite fräschare hy nu till våren när solen kommer fram och det blir ljusare är ju aldrig fel.
Tuben innehåller 125ml och kostade 25kr.
Det fanns även "Bodyscrub" och "bodybutter" i samma märke så man kan få sig en riktig spaupplevelse hemma i sitt eget badrum.
Jag köpte då bara ansiktsskrubben den här gången, men om jag blir nöjd med resultatet av den kommer jag säkert åka och köpa de andra två produkterna också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar