tisdag 7 juli 2009

Sommar-rea

Idag åkte jag till Skövde för att träffa en gammal klasskompis jag inte sett på ett halvår, det var väldigt kul att få träffa henne igen och vi hann prata en massa om vad som hänt det senaste halvåret under en fika och en shoppingrunda.
Nu när det är sommarrea tycker jag att man kan passa på att unna sig något extra.

En T-shirt från Ginatricot som finns i alla möjliga färger och den kostar endast 149kr

Färgglada linnen <3
Det gula är från Veromoda och det kostade 29kr på rea.
Det lila är från H&M och kostar 69kr

När jag var i Göteborg förra veckan hittade jag en bh som jag förälskade mig i, så när jag var inne på Lindex idag passade jag på att köpa en likadan, fast blå.
99kr (ordinarie pris 129kr)

Smycken från glitter
Lila örhängen 19.90
Halsband 25kr (ordinarie pris 49.90kr)

Inne på Hem&Hobby hittade jag den här söta saftflaskan i glas, perfekt nu på sommaren när man vill sitta och fika utomhus, och korken förhindrar att det flyger ner getingar eller andra insekter i saften.
Flaskan kostade 25kr

På Hem&Hobby hittade jag också en doftgroda till bilen, 20kr kostade den lilla sötingen.

2 kommentarer: