torsdag 27 augusti 2009

Secondhand

Idag har jag varit på secondhand med en väninna.
Det var som vanligt lika trevligt och vi hittade båda en del saker som vi tyckte om.

Den här söta flaskan med text på tyckte jag var både söt och lite fräck. På framsidan står det "Dricka för en flicka direkt från apparaten" och på baksidan står det "Recept" "Denna dryck framställs på många platser i Sverige. den tillverkas i badrum, tvättstugor och källare. Receptet är hemligt men tillverkningen har en mycket gammal tradition." En rolig grej att ha sådär tycker jag! Den kostade dessutom endast 15kr

Jag fastnade också för 4st kina inspirerade sopp-/nudelskålar med fyra olika dekorationer. Jag betalade 40kr för alla fyra.

Sist men inte minst köpte jag den här söta korgen som numera innehåller några av mina smycken, som armband och större örhängen. Korgen kostade 10kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar