söndag 2 augusti 2009

Ullared igen!!!

I fredags bar det av till Ullared tillsammans med Ida, en helmysig dag med massa shopping och prat blev det.
Som vanligt handlade jag mycket och jag tänker inte rabbla upp allt här, men ni ska få se några av de saker jag köpte mig.


Två prydnadskuddar för 59.95kr pryder numera min säng och fåtölj.


En superfin vas av lera står numera i mitt fönster, 39.95kr


Den här fina figurinen fick också följa med mig hem, 39.95kr


Mycket kläder köpte jag också, bland annat den här jeans-blusen som jag ska ha på en släktträff om tre veckor. 139kr


Köpte mig lite smycken också, bland annat de här armbanden som är gjorda av färgade träkulor. 44.95kr


Jag tycker att det är lika bra att köpa på sig lite saker när man ändå är i Ullared och det är så billigt, så i vinter kommer de här söta tummvantarna att värma mina kalla händer <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar