måndag 31 maj 2010

Ny garderob...

I början på förra veckan var jag i Ullared men Angelica. Det blev en massa handlat och ni ska få se lite i taget i några inlägg framöver har jag tänkt. Den här gången fanns det faktiskt en massa fina kläder i min storlek, det brukar ju vara lite si och så med det, ibland finns bara stora storlekar och ibland bara små, men den här gången var det väldigt blandat och bra faktiskt.
Här är lite av allt det jag hittade i klädväg:

Skinnjacka, luvtröja, lång luvtröja, Betty Boop linne, kofta och en stor XL-tröja som jag ska ha och mysa i hemma.

Jag köpte två XL-t-shirts att sova i och en massa linnen i olika färger.

2 kommentarer:

  1. Vi får ta och åk till ullared en dag när ja har pengar! (typ om tusen år) ^^

    SvaraRadera
  2. Ja de får vi göra.. men jag hoppas de blir lite tidigare än om 1000 år för annars måste vi skaffa nån som kör o som hjälper oss att få ut rollatorerna ur bilen!! xD Hahahaha

    SvaraRadera