onsdag 28 juli 2010

Plastparty

För någon vecka sedan hade jag ett så kallat plastparty, eller Tupperwareparty som det egentligen heter. Mina båda mostrar, mormor och några andra vänner var här och det var riktigt trevligt.

Som värdinna får man alltid en "värdinnegåva".
Jag fick den här stora limegröna "bunken" med lock och ett durkslag inuti som går att ta ur.
Avantiskålen rymmer 4.3 liter och kostar i vanliga fall 289kr.

Här ser ni en bild på durkslaget och "bunken" som man till exempel kan använda som salladsskål.
Därför valde jag att köpa till de här fina salladsbesticken från Elegance serien för 69kr.

Den här äppelgröna mini sportflaskan som rymmer 415ml blev jag lite kär i så den köpte jag också.
Pris 119kr.

Sen jag flyttade har jag förvarat min ost i en plastpåse i kylen vilket varken är fint eller praktiskt. Så nu tog jag chansen och köpte mig en CheeSmart Mini för 159kr.

1 kommentar:

  1. Dom vatten flaskorna är super! Har både en stor och en liten grön, perfekt till gymmet. :D

    SvaraRadera