tisdag 13 juli 2010

Billig inredning!

Ibland är jag inte så dum alls, jag kan faktiskt komma på riktigt finurliga saker och en sådan kom jag på häromdagen när jag kom hem från Indiska i Skövde. Jag var där och köpte lite småsaker och fick med mig dem i en himla fin papp-påse. Så fort jag såg påsen tänkte jag direkt att det här färgglada motivet på en picknick skulle jag vilja ha på en tavla i mitt kök, så det var exakt vad jag skulle fixa.

Den superfina påsen kan ni se här till vänster.
Tavelramen hittade jag i en låda som min mamma varit och lämnat i mitt förråd. I lådan låg en massa saker som ska köras iväg till loppis och secondhand men den här ramen fick stanna hos mig. Och att den var målad i klarblått gjorde ju absolut ingenting, det framhäver färgerna i påsen mycket bra.

Här sitter tavlan fint på väggen i mitt kök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar