onsdag 30 juni 2010

Sommarpaus!

Förra tisdagen var jag och Josephine på pingstkyrkans secondhand i Falköping, det var sista öppetdagen innan sommaruppehållet så nu är det bara att vänta till augusti då de öppnar igen. Men den som väntar på något gott väntar väl aldrig för länge som man brukar säga.. trots det så tycker jag faktiskt att den som väntar på något gott ALLTID väntar för länge! Men det är kanske bara för att jag är lite otålig^^ hihi Hur som helst så kan det väl vara roligt med ett litet uppehåll så man har något att se fram emot efter sommaren också, och dessutom så ska man ju hinna göra så mycket annat på sommaren, som utomhusaktiviteter och så att man inte riktigt hinner eller har lust att springa på innomhusloppisar.

Jag fyndade riktigt bra, se på den här finingen som jag gav endast 25kr för!

Plåtburken med kinesiskt motiv gav jag 20kr för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar