onsdag 16 juni 2010

Förvaring!!

Efter allt letande har jag tillslut hittat min Amerikakoffert! Jag har kollat på loppisar, secondhand och på nätet utan riktigt resultat, antingen har de varit mögliga inuti, alldeles för dyra eller helt enkelt bara fula. Men i förra veckan hittade jag en annons på blocket med en "kista" som såg riktigt bra ut, så i måndags var jag och kikade på den och den fick faktiskt följa med mig hem.


En Amerikakoffert är ju helt perfekt för förvaring av grejer som man vill ha nära till hands men ändå inte vill ha framme.
Så i min koffert ska jag ha mina sällskapsspel och scrapbook grejer.

Kofferten/kistan eller vad du nu vill kalla den köpte jag som sagt av en kvinna som lagt ut en annons på Blocket.se och den kostade 250kr, ett riktigt fynd tycker jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar