torsdag 3 juni 2010

Student pyssel..

I morgon tar min kusin studenten i Falköping och nästa vecka är det min lillebrors tur i Tidaholm, så jag har pysslat lite inför detta.

Här har vi mina scrapbook grejer som jag har pysslat med..
Det finns ju hur mycket roligt som helst som man kan göra, inte bara i fotoalbum utan man kan ju också göra fina tack- och gratulationskort, jul- och glad-påskkort med en "personlig touch". Det är bara fantasin som kan sätta stopp för vad du kan göra med lite papper, klister och glitter!

Ett litet gratulationskort, är väldigt lätt att göra och det blir ju extra roligt och personligt när man gjort det själv.

Kortet hängde jag i ett band och knöt det sedan runt ett litet "fult" gosedjur... och så var student-presenten klar att hängas runt halsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar