fredag 22 oktober 2010

Mer snö!!!

Under natten har det kommit mer snö och jag älskar't! Det tråkiga är ju bara att det med 99,9% säkerhet kommer smälta bort snart igen, men men, det hinner väl komma mer hoppas jag, och om det inte gör det så ska i alla fall jag passa på att njuta av det lilla.

 Såhär såg det ut utanför mitt fönster i morse.

Söt-Spike nosade och smakade på det vita kalla konstiga grejset på marken^^


Här kommer ett tipps på en snabb och lätt lunch om du känner att du varken har tid eller ork att stå vid spisen i en halvtimma eller längre. 

"Pastasallad":Det är bara att koka valfri pasta och blanda den med vad helst nu tycker om som du har hemma i kylen eller skafferiet. I mitt fall så blev det skinka, majs, gurka, ost, salladsdressing och aromat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar