onsdag 24 november 2010

Busigt snöväder=mysigt filmväder!

Här har vi min "julfilm-samling". Jag tycker att det är bland det mysigaste som finns att tända några ljus, krypa ner under en filt i soffan och kolla på en julfilm när snön yr utanför fönstret. Julfilmer kan man aldrig få för många av, jag har ju en del redan nu, men det kommer garanterat tillkomma fler till min lilla samling så fort jag hittar några fler till ett bra pris^^


*Skönheten och Odjuret- Den förtrollade julen
*Tomten är far till alla barnen
*Polarexpressen
*Nalle Puh Jullovet
*Musse Pigg och hans vänner firar jul
*Disney's En julsaga (tecknad)
*Disney's Christmas favourites
*I väntan på julen
*One magic christmas
*Nu är det jul igen
*Nu är det jul igen 2
*Nu är det jul igen 3
*Kvällen före jul
*Den första snön
*The flight before christmas
*Den knäppaste nötknäpparen och Buster och Chauncey's stilla natt
*Den magiska julnatten
*Grinchen
*Tom och Jerry en nötknäckarsaga
*Ett päron till farsa firar jul
*En lysande jul
*En julsaga
*Ha en shrekligt god jul

2 kommentarer:

  1. ååå jag kommer å ser på "Disney's En julsaga" med dig en dag :D Är inte det med Joakim Von Anka ?

    SvaraRadera
  2. Ja det måste du göra!! Jajamensan de e han som e Mr Scrooge!! :D

    SvaraRadera