tisdag 2 november 2010

Ny kärlek!!!!!

Det har hänt igen, jag är kär och den här gången föll jag pladask på mindre än en minut. I fredags när jag var i Ullared så följde jag motvilligt med min syster in i en skoaffär, jag försöker hålla mig borta från dessa eftersom jag 99% av gångerna har med mig en påse ut därifrån, den här gången trodde jag att jag skulle vara stark nog att motstå frestelsen, men oj va fel jag hade! Jag lyckades hålla mig bland vinterskorna där Vicki kollade och då var det lugnt eftersom jag köpte ett par super fina vinterstövlar förra året, men när jag vände mig om så fick jag syn på de sötaste klackisarna i världen!!! Det var kärlek vid första ögonkastet så jag kunde inte lämna dem där utan de fick följa med mig hem.

Klackisar från Tiamo.
Ordinarie pris 599kr och jag betalade 400kr!!!

Suuuuuuper söta... eller hur?! ^^

2 kommentarer: