onsdag 6 maj 2009

Nya skosingar!

Jag och min kära mamma åkte till Netto idag för att köpa billigt lösgodis.
Och vad tror ni att jag hittade där om inte ett par skor!
De här skorna är i plast med tyg på insidan och en mjuk tjock sula som förhindrar att man får ont i fötterna eller skoskav när man går.
Och det bästa med att ha ett par skor i plast på sommaren är att man har ett par söta skor att ha på sig när det regnat ute, som dessutom förhindrar att man blir blöt om fötterna, perfekt!
Skorna fanns i flera färger och mönster men jag valde de rosa för jag tycker att det är lite roligt med skor som sticker ut och de här kan man ju bara inte undvika att se.
Det är perfekt en dag när man har lust att klä sig i svart eller vitt, för då kan man lätt känna sig lite tråkig, men de här skorna ger dig den där lilla färgklicken som gör att du ser allt annat än tråkig ut!



Ballerinasko i plast.
59kr på Netto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar