söndag 24 maj 2009

Tur till Ullared!

I fredags tog jag, min mamma och mina småsyskon en tur till Ullared. Självklart blev det en massa köpt och allt kommer jag inte att visa eller berätta om här, men några av sakerna jag köpte ska ni allt få se.
När vi kom fram efter två timmars bilfärd så gick vi in på Gekås och där hittade jag en massa roligt.

Ett halsband i plast och ett par nya örhängen.
Halsbandet kostade 39.95kr och örhängena 19.95kr

Köpte mig ett par pösiga jeans-piratbyxor. De här byxorna tycker jag personligen inte är särskilt snygga på grund av att skrevet sitter nästan ända nere vid knäna, men de är ju så otroligt bekväma!
Dessutom är det ju otroligt billigt, 139kr


Köpte mig en stor tygväska också.
Bra att ha om man ska vara borta över en helg och behöver få plats med mycket saker, eller om man ska till stranden över dagen nu på sommaren, då får både handduken, klädombyte och fika plats i samma väska.
39.95kr

En ny nessesär/sminkväska blev det också, 39.95kr
Nagellack 22.95kr respektive 9.95kr

Diadem 2pack för 14.95kr och ett 4pack för 9.95kr

Utanför Gekås finns en hel del roliga affärer och i en av dessa hittade jag det här fina kak-/tårtfatet!
119kr kostade det.

Köpte ett par gummistövlar på dinsko för 200kr.
Det måste jag ha på jobbet nu till sommaren när det blir regnigt, i skolan och på förskolan är man ju ute oavsett väder.



Självklart köpte jag mig en ny groda också!
Den här underbaringen kostade 59kr och är för mig värt vartenda öre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar