tisdag 19 maj 2009

Specialare!

Idag kom äntligen mina skor som jag beställt av en försäljare som var på mitt jobb för en dryg månad sedan.
De här skorna ska vara bra för ryggen, handgjorda och helt i skinn. De är också importerade från utlandet men tyvärr kommer jag inte ihåg vilket land de var ifrån, pengarna går i alla fall till de som tillverkar skorna så det är inte fråga om något utnyttjande vilket jag tycker är väldigt bra!
Skorna finns även i svart skinn, men eftersom det bara är ett företag i Sverige som säljer dem är de svåra att få tag på. Det tycker jag i och för sig är väldigt bra, för det är faktiskt lite roligare att vara den enda bland ens vänner som har ett par skor, det händer ju rätt ofta att man köper likadana skor som sina vänner, men i de här skorna kan jag få känna mig lite unik.
Skorna kostade 700kr inklusive frakt, inte så blodigt om du frågar mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar