torsdag 29 oktober 2009

Ordspråk i inredningen

Idag har jag och min mor farit runt en massa lite varstans och varit inne i en hel del roliga butiker. Och för mig är det som vanligt näst intill omöjligt att gå in någonstans utan att få med mig en liten påse med någonting ut, om detta är bra eller dåligt har jag inte riktigt kommit fram till ännu, men butiksägarna tjänar ju på det och så länge jag inte handlar för allt för stora summor och bara köper onödiga saker så har väl inte jag heller något att förlora på det.
Idag fick jag i alla fall med mig den här söta lilla ljusstaken hem som ni kan se på bilderna nedan.


Jag fastnade direkt för de söta små ordspråken som pryder två av ljusstakens sidor.
Det bästa med den här ljusstaken är att det finns väldigt många i olika färger och höjder i samma serie, något som passar nästan alla personer och alla årstider/högtider.
Det finns också fina brickor i både trä, porslin och metall i olika storlekar att köpa till och ställa ljusstakarna på.
En perfekt inflyttningspresent till exempel.


Ljusstaken är köpt på Presentshopen och kostade 49kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar