måndag 4 januari 2010

Hårda klappar!

Jag fick precis det jag önskat mig i julklapp nu i julas och det mesta var hårda klappar.
Eftersom jag ska flytta den 1:a februari så ville jag mest ha "flytt-saker" och det fick jag.
Här är några av de bästa sakerna jag fick.

En micro i rostfritt stål!


Kaffebryggare med termoskanna, själv så dricker jag inte kaffe men det är bra att ha när man får gäster, och termoskannan är perfekt när min pojkvän kommer på besök för då kan han brygga en hel kanna kaffe på morgonen som sedan håller sig varm hela dagen. Mycket smart tänkt av mig tycker jag! Kaffebryggaren kostar 299kr och är köpt på Biltema.


En "medhjälpare" i köket är aldrig fel att ha! Den här har tre olika rivjärn och en låda under som den rivna och/eller skivade gurkan, morötterna, potatisen eller vad det nu är man änvänder den till hamnar i. Den är lätt att plocka isär och diska av ordentligt, vilket kan vara lite svårare med ett traditionellt rivjärn. Den är köpt på Rusta för 39kr

2 kommentarer:

  1. Termos-kaffe bryggare is the shit! Alla bra människor äger en sådann... ;D

    SvaraRadera
  2. Och vi är ju inte bara bra utan BÄST!!! :D haha <3

    SvaraRadera