tisdag 26 januari 2010

Slapp mys-dag!

Idag är jag ledig från jobbet ochh ska bara vara hemma och ta det lugnt hela dagen. Eftersom jag inte har tänkt att sätta en fot utanför dörren så ska jag helt strunta i att "fixa" mig, inget smink och inga "snygga" kläder här inte! Jag tycker egentligen att man ska försöka klä upp sig lite även om man går hemma, inte för någon annans skull utan mest för sin egen. Om man ser lite bättre ut på utsidan så känner man sig lite bättre på insidan också, så är det i alla fall för mig. Jag menar inte att man måste klä upp sig och sminka sig varje dag, men man behöver faktiskt inte gå omkring och se ut som ett "skabb" heller! Alla kläder som är så fula att du inte skulle kunna visa dig för folk när du har på dig dem ska slängas, eller om de är hela kan de läggas i en kläd-kontainer och skickas till folk i fattigare länder. På så sätt gör du både dig själv och andra en tjänst.

Dagens hemma-mys outfit är i alla fall leggins, linne och min pojkväns gamla skjorta!!!

Mys <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar