tisdag 2 februari 2010

Ny tatuering!

I lördags skaffade jag äntligen min tredje tatuering. Jag har velat tatuera mig igen väldigt länge men har inte riktigt haft tid eller råd, men nu i lördags fick jag tillfället att bli tatuerad av en tjej i Grästorp och tog chansen direkt. Jag är sugen på att göra något större egentligen, men eftersom hon inte tatuerat så länge så valde jag att få gjort något mindre som jag också varit sugen på att göra ett tag. Jag har dessutom räknat ut att det skulle bli för dyrt att göra något så litet hos en "riktig" tatuerare eftersom de flesta har ett minimum pris på 500kr o inte tar mindre betalt än så även om det är något väldigt litet. Tjejen som jag lät tatuera mig har också ett minimum pris, men det ligger på 300kr så jag tyckte det var värt det.



Här är skissen jag ritat och som jag hade med mig.


Min sköldpadda hamnade på foten och här är resultatet.


Närbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar