onsdag 10 februari 2010

Bort bort bort!!!!!!

Nu är jag så himla trött på den här kalla och ruskiga vintern som vägrar försvinna! Jag vill inte ha något med den att göras längre, nu får det vara nog!!! Jag är i vanliga fall en person som älskar snön o vintern, men inte så här extremt. Det räcker om den varar i december månad o sen två dagar efter nyår, så man får den där mysiga jul-känslan, men sen ska den bort tycker jag! Jag vill ha vår och värme nu med en gång, fast det spelar väl ingen roll hur mycket jag vill det, för det lär väl inte hända än på flera veckor tyvärr. Så än så länge har jag väl inget annat val än att sitta inne under en filt o mysa tills snön smälter bort, och bara gå ut när det är absolut nödvändigt, som när jag ska till jobbet. Här kommer lite bilder på den hemska vintern o den underbara våren/försommaren som jag längtar så efter!!!


Vintern 2009 (december månad)

Försommaren 2009
Hoppas sommaren 2010 blir fantastisk efter den här långa vintern, det förtjänar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar