torsdag 18 februari 2010

Skenet kan bedra!

Idag har jag ätit som en häst, inte hö alltså utan mycket mat! ^^ Jag gjorde i ordning en stor djup tallrik med spagetti och köttfärssås när jag kom hem från jobbet och det tog inte lång tid innan allt låg i min lilla mage, och när jag säger att jag har en liten mage så menar jag det bokstavligen, det kan alla som känner mig intyga. När jag äter mig riktigt mätt så sväller magen upp efteråt och jag ser ut att vara gravid i 4:e månaden eller nått! Inte särskilt attraktivt kanske men som tur är så håller det bara i sig i en knapp timma och sen är magen normal igen. Hejja min mage!! ^^ Nej men ärligt talat så kan jag skratta mig lycklig som har en ämnesomsättning som förbränner "för mycket" fett och sånt. Jag kan sitta still en hel dag och möla i mig en massa godsaker utan att gå upp ett gram. Men de flesta kvinnorna i min släkt har fått en liten mage efter att de fyllt 40 och det vill jag inte ha! Så därför passar jag på att äta massa gott nu, för man vet ju aldrig hur länge det håller! En inte allt för vacker dag kanske jag måste börja tänka på vad jag stoppar i mig eller börja träna, och jag vet faktiskt inte vilket jag helst föredrar.

Här är en bild på dagens middag och ni kan ju jämföra tallrikens storlek med datorn som står bakom, det är inte en liten tallrik kan jag lova!



En bild på mig och min kära mamma från julen 2009.
Jag tror inte jag har fått mer än kanske 10% av mina gener från mamma, och då inte en enda av de utseendemässiga generna.
Vi ser kanske inte ut att vara släkt med varandra, men som sagt, skenet kan bedra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar