onsdag 29 december 2010

Det är de små sakerna som verkligen betyder!

Jag tycker att det är detaljerna och småsaker som betyder allra mest. Jag är inte den som vill ha en massa dyra saker att skryta om, jag vill mycket hellre ha något som verkligen betyder något och som jag vet att personen lagt ner tid och kärlek på att hitta till mig. Och födelsedagspresenter, julklappar, alla hjärtansdagpresenter och sådant tycker inte jag är alls så viktigt eftersom man då nästan känner sig tvungen att göra något för någon annan, det betyder så mycket mer när det kommer spontant och som en överraskning, som små söta lappar till exempel.

 En lappa jag skrev till Christer innan jag kilade iväg till jobbet så han kunde hitta den när han kom hem och veta att jag tänkt på honom under dagen.

 Den här lappen hittade jag på badrumsspegeln när jag vaknade en morgon efter att Christer kilat iväg till jobbet. Den gjorde verkligen min dag!!

Jag laddade kaffebryggaren innan ajg gick till jobbet och satte upp den här lappen^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar