torsdag 16 december 2010

Nedräkning mot julen...

Jag har införskaffat mig lite mer julgranspynt, tror inte att allt jag har kommer att få plats i granen dock, så det blir nog till att välja ut favoriterna sen när det är dags att klä granen som jag förresten kommer att åka och hugga på söndag tillsammans med pappa, Christer och lillasyster. Hoppas på en riktigt mysig dag i skogen och att man får med sig en vacker gran hem.

Var på Rusta för några veckor sedan och kunde givetvis inte låta bli att köpa de här två glasdekorationerna.
En nalle på gunghäst och en anka för 29.90kr/st.

Två röda klockor i glas hittade jag på Indiska för 10kr/st.


På röda korsets secondhand i Falköping hittade jag de här söta julgranskulorna med äldre julmotiv för 1kr/st, det kallar jag ett riktigt fynd!

På Jysk köpte jag de här stjärnorna i plast för 4kr/st.

Hittade också den här söta pippin på Jysk, även den kostade 4kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar