måndag 6 december 2010

Som ett barn på julafton

Häromdagen kom mitt efterlängtade paket till posten, jag hämtade det så fort jag kom hem från jobbet och när jag kom hem tog det inte ens två sekunder innan lådan var öppnad och filmerna låg i mitt knä. Äntligen så har några av de första långfilmerna från disney som varit så svåra att hitta givits ut på dvd. Gissa om jag är glad över detta?! Som ett barn på julafton!!! Jag har faktiskt bara sett två av filmerna jag köpte innan så nu har jag några mysiga stunder framför tv:n att se fram emot.


Disney nr 6: Saludos Amigos
Disney klassiker nr 7: The three Caballeros
Disney klassiker nr 8: Make Mine Music
Disney klassiker nr 9: Pank och Fågelfri
Disney klassiker nr 10: Melody Time
Disney klassiker nr 11: The adventures of Ichabod and Mr Toad

Jag passade också på att köpa några andra filmer som fattats i min samling. Disneys klassiker nr 44: kogänget, nr 46: Vilddjuren, Musses jul i Ankeborg och Kalle Ankas önskejul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar