lördag 25 december 2010

Julen 2010

Här kommer lite bilder från julafton 2010, enjoy!!

 Spike under granen på julaftons morgon..

 Hemma hos mamma och pappa på julafton. Spike spatserar och ser högfärdig ut^^

Kollar på ""Kalle anka och hans vänner firar jul" och myser/bråkar i fåtöljen..

 Spike och tomten som ska iväg och dela ut klappar till sin syssling och hennes barn..
(vem tomten är får ni lista ut själva^^)


 Efter tomtandet var det julklappsutdelning för oss och den uppgiften gick till pappa.

 Mamma har bara fått små paket och är nåågot deprimerad över detta^^


Mina julklappar:
Lurvig mössa (se bilden ovan)
Dvd Twilight eqlipce
Dvd Love actually
Badlakan
Handdukar
Påslakanset
Tomtar
Choklad med nötter (av farmor som jag inte kan äta eftersom jag varit nötallergiker sedan jag var 7 år, mina släktingar känner mig sååå väl, NOT!)
Blommig plåtburk (som jag ska ha strösocker i)
Ficklampa
Dörrklocka
Sladdlös telefon
Extern hårddisk på 1tb
Morgonrock
Innetofflor
100kr

 Spike är trött efter en lång dag

Fika och tydligen har någon sagt något roligt med tanke på våra miner..

Pappa och mamma
Efter fikat packade vi ihop våra klappar och begav oss hemåt för att somna i soffan efter en lång dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar