tisdag 20 januari 2009

Älskade grodor

Jag bara älskar grodor!
Jag vet inte hur det har blivit så, det bara är så helt enkelt.
Det kanske beror på alla sagor man hörde när man var liten, om att grodor är förtrollade prinsar. Eller också finns det ingen riktig anledning till varför jag tycker att dess avarelser är så otroligt vackra och häftiga.
Det är inte så att jag samlar på grodor eller något liknande, men det händer att jag hittar någon lite udda grod-sak ibland och då kan jag inte låta bli att köpa den.
Som idag till exempel, jag var inne i en söt liten butik där de sålde ut lite julkaser, och tro det eller ej men jag hittade något jag aldrig sett förut! Små grodor med vingar att hänga i granen!!! <3>Så nu är jag solt ägare till ett par grodor i form av julgransprydnader! :D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar