tisdag 13 januari 2009

Mina favoriter just nu :)

Mina nya skor!
Jag hittade dessa finingar när jag var på jakt efter ett par jobb-skor. Jag har precis börjat jobba som Black Jack-Dealer och det gäller att ha rätt kläder på sig och svarta "finskor" är ett måste, här är min version :)



Något alla kvinnor borde ha är en helt unik handväska.
Jag har haft väldigt svårt att hitta en handväska i rätt storlek, färg och stil som jag varit ute efter, så istället har sytt en väska själv efter min smak och mina behov.
Jag har gjort den utan dragkedja eftersom de har en tendens att fastna eller gå sönder och då är det bara att slänga sin favoritväska.
Min väska har istället ett snöre som man kan dra ihop väskan med upptill och det finns fack innuti med karborrband så nycklar och dylikt inte åker ur.



Tofflor!
Helmysigt och jätteskönt, speciellt på hösten och vintern när det är mörkt och kallt.
Och bäst av allt, det är billig lyx! :D





Världens goaste parfym från Mary Kay.
Den är perfekt för mig som inte är särskilt förtjust i skarpa eller för söta dofter.
Den här parfymen har en speciell doft och passar kanske inte alla, men jag kan ärligt säga att jag är helförälskad!



En annan favorit är resväskan jag fick i julklapp.
Den är både snygg och praktisk!
Perfekt när man ska vara borta över en helg, den inte för stor och inte för liten, och om man packar den full och tycker den blir för tung är det bara att ta fram handtaget på sidan och rulla den på hjulen som finns på ena sidan undertill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar