söndag 18 januari 2009

Tatueringar

Enligt mig är tatueringar helt klart den vackraste formen av konst och jag är så avundsjuk på de människor som fått gåvan att kunna skapa något som kan vara så otroligt fint, annorlunda, unikt och sexigt!
Jag är så himla sugen på att skaffa mig en ny tatuering men jag har ett problem, jag har brist på tid och pengar! :(
Det är så surt när man vet precis vad man vill ha! Men en del av problemet är nog att jag vill ha lite för mycket och att jag inte vet vad som ska bli nästa steg..
Jag vill tatuera mig i örat, på handleden, över- och underarmen och så vill jag ha en hel-ryggs tatuering! xD
Ryggtatueringen ska vara som en exotisk djungel och innehålla en massa tropiska färgstarka blommor och växter. Det ska också finnas en banan-groda (eftersom grodan är mitt favorit djur), en kameleont som representerar mig och min personlighet (jag anpassar mig efter min omgivning och människorna i den) och det ska även finnas lite andra små söta varelser i tatueringen som tittar fram lite här och var mellan blommorna.
Jag måste lägga undan lite pengar och boka en tid så jag får det gjort! Men det var ju detta.. vart ska jag börja?!

Min första tatuering (2007) gjord av Gurka.

Min andra tatuering (2008) gjord av Svetlyo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar