tisdag 20 januari 2009

Second hand & burkar!

Hela denna gråa trista dag har jag och en kompis spenderat med att gå i butiker, och då framför allt second hand-butiker.
Det kanske inte känns så lyxigt med second hand-butiker men jag tycker att det är superbra! Man kan hitta grejer som inte finns någon annanstans och dessutom till ett äckligt bra pris! :P Sen går ju de mesta av pengarna de får in på second hand oftast till välgörenhet så då känner man ju sig faktiskt lite duktig också om man går dit och handlar :)
I dag gick och åkte vi omkring på stan i sex hela timmar och jag måste säga att det blev en mycket lyckad dag!
Jag var ute efter att hitta gamla plåtburkar som jag har en ganska nyväckt kärlek till.
På bilden nedan kan ni se mina fina köp :) Det blev en skorp-burk, en burk till te, en till riskakor och så en japansk burk som jag ännu inte vet vad jag ska använda till, men den var så fin att jag inte kunde låta bli att köpa den! <3
Förhoppningsvis blir det snart en ny second hand runda så jag kan införskaffa mig fler underbara burkar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar