onsdag 28 april 2010

Märta-dag!!

Igår hade jag en heldag med Märta i Skövde! Jätte trevligt var det och vädret var helt underbart så självklart blev det en glass ute vid fontänen. Sen blev det lite shopping också, Märta köpte ett nagellack och jag kom hem med fler påsar än någonsin känns det som. Jag köpte bland annat en konfirmationspresent till min lillasyster och underkläder. Resten av sakerna jag köpte kan ni se här nedan:

Nya skor från H&M för 99 kr
Jag sliter ut ett par sådana här skor varje sommar och det här är mitt tredje par.

Jeansleggins från bikbok.
Två par för 99kr

På Gina Tricot köpte jag ett par nya leggins för 99 kr eftersom mina gamla börjar ge sig i resåren.
Det blev också ett leopardmönstrat linne för 129kr.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för en trevlig dag!

    Kramar Märta

    SvaraRadera