måndag 26 april 2010

Min födelsedag!!!

Idag är det min födelsedag, Hurra hurra hurra! ^^ Jag var uppe med tuppen denna morgon för att hinna med en massa fix innan mina gäster skulle komma hit. Det första jag gjorde på morgonen var glasyren till mina cupcakes som jag förberett och bakat dagen innan. (Recept på mina citroncupcakes kommer i ett senare inlägg.) När cupcakesen var klara skuttade jag in i duschen och efter det så kom det folk efter vartannat.

Citroncupcake.. visst ser det mumsigt ut?!

Strax innan klockan 11 stod Josse utanför dörren och ville komma in och fika.^^
Hon hade med sig lite söta skojsiga presenter som ni kan se på bilden ovan!

Till lunch idag åt jag pannkakor och glass! Riktig födelsedags-mat!
Sen kom Martin hit vilket var helt underbart! Honom har jag nästan saknat sönder efter!
Sen kom mormor, farmor, farfar, mamma, pappa och mina syskon hit och fikade.
Presenter fick jag också.. en grill, blomma, choklad, pengar och så har jag en present kvar som jag ska få så småningom.. spännande!

Jag kan helt ärligt säga att det här har varit den bästa födelsedagen på väldigt många år!
Tack så mycket allihopa för alla gratulationer och för att ni gjort min dag så speciell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar