fredag 2 april 2010

Vårmarknad

Igår var det vårmarknad i Falköping och jag åkte dit med mamma direkt efter jobbet. Som vanligt så var det väldigt kallt, men det är det ju alltid när det är marknad i Falköping så det var ingen större överraskning. I övrigt så hade vi tur med vädret i alla fall för regnet höll sig borta hela eftermiddagen. Jag blev faktiskt lite besviken på marknaden i år, det fanns inte så mycket som det brukar kändes det som, men det var ju bra på ett sätt för då slösade jag inte så mycket pengar^^ Jag hittade faktiskt en hel del trots det något sämre utbudet. Självklart så köpte jag godis och jag fick också med mig bland annat ett par kalsonger med egendesignad text hem till min pojkvän, örhängen, leggins och en drömfångare som ni kan se på bilden.

Drömfångaren kostade 50kr.
Jag tror faktiskt att den funkar på riktigt för inatt sov jag djupare än jag någonsin gjort.
Jag brukar alltid vakna när jag får sms men inatt sov jag mig igenom hela natten utan att vakna, trots att jag fick flera sms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar