torsdag 8 april 2010

Party förberedelser!

På lördag är det födelsedagsparty för mig och Angelica som fyller 41 år (tillsammans). Vi har planerat och förberett oss i flera månader och nu är det äntligen bara två dagar kvar tills det smäller. Jag hoppas verkligen att det kommer bli en kväll/natt att minnas och att alla kommer ha super kul!!! Jag har gjort lite förberedelser på egen hand också och det kan ni se lite om här.
Min outfit för festen.
Vad tycks?
Toppen köpte jag på H&M innan nyår för 99kr och kjolen är köpt på Axel & Ebba i Falköping för 79kr (kjolen har efter det fått smaka på min sax för jag tyckte den var för lång, men nu är den perfekt).
Klackisarna på bilden är dock inte de skorna jag ska ha på festen eftersom jag köpt ett par nya, dem kan ni se i ett av mina inlägg från förra veckan.

Drickat och en födelsedagspresent till Angelica är också inhandlat!

3 kommentarer: