söndag 29 augusti 2010

Grodisar

Förra året, när jag fyllde 20, så fick jag de här söta grodparet i födelsedagspresent av världens bästa Josephine. Grodor är ju mitt favoritdjur så hon träffade helt rätt med den här presenten. Sen jag fick grodorna så har de stått i en låda i en garderob och bara väntat på att jag ska flytta hemifrån så de kan få komma fram och visa sig. Så när jag flyttade i februari fick de direkt en plats i min lilla hall.


Nu står de små grodorna som sagt i min hall.
Men så fort jag flyttat till hus, vilket jag planerar att göra någon gång i framtiden, så ska de nog få stå på trappan bredvid en fin hink, tunna eller liknande med blommor.

Min hall..

1 kommentar:

  1. Hej! Har hört att det betyder tur med grodor i hallen. Enligt någon tro ska det ge rikt liv.
    Märker du någon skillnad före och efter grodorna kom på plats?
    Hälsning från en som är nyfiken ;)

    SvaraRadera