söndag 15 augusti 2010

Hallen!

Till slut har jag fått ordning i min hall. Pappa gjorde en bänk/skohylla till mig när jag flyttade in i lägenheten efter en enkel skiss och förklarigen på hur den skulle se ut som jag gav honom. Bänken blev väldigt bra och i flera månader har min hall sett ut som den gör på bilden nedan längst till vänster. Men igår var mormor här och hjälpte mig att sy ihop överdraget till sittkudden och jag fixade med förvaringslådor. Så nu är jag äntligen klar!


Hallen: före och efter!

Min specialdesignade skohylla/bänk.
Sittdynan är gjord av en gammal sängmadrass som jag skurit isär och ett vitt lakan.
Återvinning hejsan!!

Lådorna är i papp och de är köpta på Ikea för några år sedan.
Alla lådor har fått lappar för att jag lättare ska komma ihåg vad jag har lagt var så man slipper leta när man ska iväg.

4 kommentarer:

  1. Tack Märta!!! Du får komma hit o kika på min lägenhet nån dag snart tycker jag! :D

    SvaraRadera
  2. Fint =) där kommer vovven ligga sen ;D

    SvaraRadera
  3. Om han lyckas ta sig upp^^ haha

    SvaraRadera