onsdag 11 augusti 2010

Hund-shopping

Igår var jag och mamma i Falköping och handlade saker inför min lilla vovves hemkomst. Det blev en tur både till Ö&B, Djurmagazinet och Djurshoppen för att få ihop allt jag behöver och ville ha. Det finns mycket att välja mellan i alla affärerna vi var i men inte i en enda av dem hittade jag allt det jag ville ha så det fick bli lite från varje.

Transportväskan/buren som är i tyg och ihop fällbar (mycket praktiskt) köpte jag på Ö&B för 199kr.
Det limegröna kopplet med "inbyggt" halsband kostade 99kr på Djurmagazinet.

Mat- och vattenskålarna i limegrönt köpte jag på Djurshoppen.
Gummikorvarna på rep köpte jag på Ö&B för runt 30kr.
Tandkrämen kostade 73kr, borsten/kardan 77kr, Shampoot 70kr, tandborsten 10kr och de är alla köpta på Djurmagazinet.
Klotången köpte jag på Ö&B och vad den kostade kommer jag inte riktigt ihåg, men det var någonstans runt 30kr.


Den mjuka korgen kostade 237kr, grodan med en boll som kropp kostade 35 kronor och tuggbenet i gummi med en skallra kostade 38kr. Allt detta köpte jag på Djurmagazinet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar