torsdag 26 augusti 2010

Minnen

Idag kom de 221 korten jag låtit framkalla. Jag har inte framkallat några kort sedan förra sommaren så nu var det verkligen på tiden, och jag passade på att framkalla nu när Fujidirekt hade ett specialerbjudande då man fick de 100 första korten gratis. Man måste ju tänka ekonomiskt och utnyttja alla specialerbjudanden man får! Så idag efter jobbet har jag suttit och kollat igenom och sorterat alla korten, drömt mig tillbaka till fina minnen och underbara stunder som jag aldrig kommer glömma. Ibland är det himla skönt att sitta och tänka tillbaka på tiden som varit, men samtidigt är det lite jobbigt och ledsamt när man inser att de stunderna faktiskt aldrig kommer tillbaka, och att man tyvärr förlorat en del på vägen tills idag. Men trots det så tycker jag att det är viktigt att man bevarar sina minnen och fina stunder, trots att det kanske faller en liten tår. För om tio och till och med om femtio år vill jag kunna plocka fram mina fotoalbum och berätta för mina barn och barnbarn om allt roligt jag var med om som ung.

Fotoalbumet är köpt på Ö&B för 89kr

Min dagbok i bild.. fylld med bilder på underbara människor i oförglömliga ögonblick!

2 kommentarer:

  1. Ett sådant album har jag me :D Va fint det blev med nattduksbordet, gott att få det iordning =)

    SvaraRadera
  2. Tack tack!!! Ja de va verkligen skönt att få ordning på det. Nu är det bara sänggaveln som saknas =)

    SvaraRadera