torsdag 19 augusti 2010

Sötnosen!

Idag ringde jag till den nuvarande ägaren/uppfödaren av min lilla valp. Hon berättade att han växte fint och var jätte pigg o glad. Det var också många som varit och kollat på valparna, och många av dem ville ha just den här lilla valpen. Men han hade inte brytt sig om dem alls och han ville absolut inte att någon skulle hålla honom för då hade han gnytt och kråmat sig för att komma ner. Det är min pojke de... trogen sin nya matte/mamma till 110%!!! Hon berättade också att hon och alla i hennes familj pratat om mitt besök, och de var fortfarande väldigt tagna av hur valpen och hans föräldrar reagerat på mig. Jösses vad bra det känns!! ^^

En närbild på min lille goding som vi tog precis innan vi skulle åka hem.
Idag är det bara två veckor kvar tills jag får åka tillbaka och hämta hem honom!

From your head down to your toes, you're not much goodness knows!
But you're so precious to me, sweet as can be, baby of mine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar