söndag 26 september 2010

3x20=60!

Igår var jag på "60" års fest i Skara. Jag kände inte nån av dem som fyllde år, men blev bjuden av en kompis som skulle dit. Trots att jag inte kände mer än en person så var kvällen jätte trevlig, de som känner mig vet ju att jag inte har särskilt svårt för mig att prata med nytt folk. Jag har ju varit sjuk i en dryg vecka nu, men igår började jag må bättre så jag bestämde mig för att en kväll ute skulle nog inte göra så stor skada, men oj va fel jag hade! De första timmarna gick det jätte bra, men senare på kvällen när vi skulle till Rosers och "oktoberfesten" så hade jag ingen röst kvar och febern hade börjat komma tillbaka. Så det blev bara en snabb visit inne på Rosers för min del och sen bar det av hemmåt ca 2 timmar tidigare än planerat. Inatt har jag inte kunnat sova något utan jag somnade nån gång i morse och sov till ca halv 12, så resten av dagen kommer spenderas under en filt i soffan så jag orkar jobba i morgon. Här är i alla fall lite bilder från gårdagen.. enjoy! =)

 Kvällens outfit

 Victoria och jag på toaletten^^



 "Boysen"

 Party!!



Söt^^

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar