tisdag 28 september 2010

Naglar

Förra torsdagen var jag i Lidköping på De la Gardie gymnasiet och fick gelnaglar av Michaela Öhman som går en utbildning där man gör bland annat sådant här. Så då tänkte jag att det var lika bra att passa på och prova detta när det är billigt, jag betalade bara 150 kr, och dessutom så gjorde jag ju Michaela en tjänst då hon fick ytterligare en person att öva på. Jag fick veta att jag var den 5:e personen hon gjort naglar på och jag blev väldigt imponerad och nöjd med resultatet. Jag brukar ha långa "naturliga/riktiga" naglar, så det tog faktiskt inte mer än 2 dagar innan jag vant mig vid mina nya naglar, och nu tänker jag knappt inte på dem längre vilket känns väldigt bra. 

Så här ser min hand ut med mina nya naglar.
Inte så pjåkigt va? ^^


Fin fint!! ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar