tisdag 14 september 2010

Trött!!!!!!

Herre jösses vad trött jag har varit idag!!! Helt sjukt! Jag är ju ledig på tisdagar, men idag var jag tvungen att jobba extra eftersom  Lina fyller år och jag är den enda som är anställd som inte tillhör familjen. Så idag har jag jobbat mellan 16-22, rätt så skönt i alla fall för man har ju haft hela förmiddagen till annat och man får extra betalt för obekväm arbetstid^^ hihi Men den här dagen har inte varit nått vidare trots allt, det var en massa som krånglade på jobbet och eftersom jag har varit så trött så kände jag bara för att ge upp. Men det går ju inte, så det vara bara att bita ihop. Nu är jag äntligen hemma i alla fall och jag kan nästan höra hur sängen kallar på mig. Så natti natt!!

 
Nu stänger vi av tv:n och datorn och kryper ner i sängen istället!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar