lördag 18 september 2010

Fix!


Nu har jag fått ordning i mitt badrum. Alla krokar är uppe och jag har fixat med lite andra roliga detaljer. Idag blev det dessutom stopp i min toalett!! Fråga mig inte hur! För jag spolade bara ner några kisspapper som blev efter jag torkade upp efter Spikes lilla olycka, men stopp blev det i alla fall. Otur som man kan ha så ligger fastighetsskötaren hemma med ryggskott, så det fanns ingen kom kunde komma hit och hjälpa mig. Men jag hade tur i oturen att ah en mamma som tydligen är expert på att lösa sådana här problem, en talang jag inte visste att hon besatt förrän jag idag fick se det med egna ögon. Hejja mamma!!! Här nedan kommer lite bilder på badrummet och alla nya detaljer. 
 
En titt in i badrummet från köket...
 

Mamma har köpt en grej med krokar som man ska hänga över dörren, perfekt i mitt lilla badrum!!

Duschhyllan är sorterad efter färg, rosa, lila och grönt.
Lite barnslig kanske, men jag hade inget annat för mig^^ hihi

Handdukskrokarna som jag köpte i presentshoppen i Kinnarp i somras har äntligen kommit upp!



Jag har låtit framkalla två kort föreställande två nakna killar som jag hittade på nätet. 
Jag kopierade bilderna, gjorde dem svart/vita och framkallade dem via en fotosida på nätet. 
Glasramarna köpte jag på Ö&B.

Det blev hur bra som helst med snyggingarna på väggen^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar