onsdag 29 september 2010

Höst-shopping online

 I söndags så satt jag och kollade runt lite på nätet, bland annat lite på H&M's hemsida (www.hm.com/se) och bestämde mig för att skicka efter lite saker. 


  Det första blev de här superduper fina stövletterna för 349kr.
Jag såg dem i en H&M butik i förra veckan och blev helt förälskad, dessvärre fanns de inte i min storlek, så jag blev jätte glad när de hade dem i lager på online-shoppen!

 Det andra blev de här "Madicken-skorna" i skinn som jag kallar det.
Jag har letat i hur många butiker som helst efter sådana här skor och nu har jag äntligen fått hem dem... Lycka!!!
De är såklart också köpta i H&M's online-butik och kostade 299kr. 


Och slutligen så bestämde jag mig för att köpa en nu bh också eftersom det är så svårt att hitta en i min storlek i en vanlig butik, men online brukar det finnas och den här gången fick det bli den här rosa med spets för 99kr.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar